دعوت حماس ازجهانیان برای حمایت ازلبنان وغزه درسالروز طوفان الاقصی

دعوت حماس ازجهانیان برای حمایت ازلبنان وغزه درسالروز طوفان الاقصی

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از آزادگان جهان خواست که در سالروز عملیات طوفان الاقصی به تظاهرات و اقدامات حمایتی از غزه و لبنان دست بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای از مردم فلسطین، امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست که به مناسبت نخستین سالگرد اجرای عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تظاهرات پرشوری را تحت شعار «طوفانی به سوی آزادسازی» در تمامی نقاط جهان برگزار کنند و درفعالیت‌های گسترده برای ابراز همبستگی با غزه و لبنان شرکت نمایند.

حماس خواستار برگزاری این تظاهرات و فعالیت‌ها در خیابان‌ها و شهرهای کشورهای عربی، اسلامی و دیگر کشورها، از جمعه چهارم اکتبر تا دوشنبه هفتم اکتبر شد.

جنبش حماس بیان کرد که این اقدامات در راستای مخالفت با تجاوز رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی یک‌ساله فلسطینیان در نوار غزه، حمایت آمریکا از این جنایت‌ها و همچنین برای فشارآوردن جهت توقف جنگ در غزه و لبنان انجام می‌شود.

همچنین حماس هدف از این اقدام را یک‌صدایی و اتحاد اقدامات در راستای هم‌بستگی با ملت‌های فلسطین و لبنان و مخالفت با تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین و لبنان عنوان کرد.

کد خبر 6243342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha